
Paskaita
SUVALDYTI DIRBTINĮ INTELEKTĄ: ASMENINIS BRANDINGAS KŪRYBOS MONETIZAVIMUI
Ornela Ramašauskaitė (Lietuva)
Šioje paskaitoje nagrinėjama dirbtinio intelekto, asmeninio prekės ženklo kūrimo ir įtaigios meno rinkodaros sinergija. Prisijunkite pasigilinti į tai, kaip Dirbtinis Intelektas (DI) keičia ir formuoja šiuolaikinio meno rinkos dinamiką, kokius etinius aspektus kelia. Pasižiūrėsime, kaip menininkai gali panaudoti DI savo reikmėms: kurti skaitmeninę tapatybę, populiarinti savo prekės ženklą bei laviruoti tarp meno rinkos subtilybių. Pasikalbėsime apie etiką, integruojant DI į savo kūrybą ir kur tai gali nuvesti. Nesvarbu, ar esate menininkas, kolekcininkas ar meno mylėtojas – paskaita ir diskusija suteiks įžvalgų apie besikeičiantį meno pasaulį, kuriame susikerta technologijos, kūrybiškumas ir komercija.
Pasirenkite klausimų!
TRUMPA BIOGRAFIJA
Ornela Ramašauskaitė yra tarptautinės menų rinkos ekspertė ir „artXchange Global“, mąstymo grupės, teikiančios konsultacijas dėl meno technologijų, menų investicijų ir kultūros ekonomikos, įkūrėja. Savo profesinėje karjeroje ji dirbo kaip viešosios kultūros patarėja Lietuvos Ministrui Pirmininkui, ekspertė Tarybos Europos projektams, kultūros tarybos ekspertė ir menų konsultantė aukcionų namuose. Ornela turi bakalauro laipsnį fotografijoje ir medijos menuose, magistro laipsnį UNESCO kultūros vadyboje ir kultūros politikoje, ir yra daktaro studijų kandidatė bei dėstytoja universitetuose. Ji pristatė savo tyrimų rezultatus tarptautinėse konferencijose, pavyzdžiui Stanfordo universiteto konferencijoje 2018 m. (JAV) ir Tarptautiniame menų ir kultūros kongrese 2019 m. (Ispanija), kur pristatė blokų grandinės galimybes menų rinkoje. Ornela yra aktyvi tarptautinės ArtTech bendruomenės narė.
Renginio data
2023 m. spalio 5 d., ketvirtadienis
Renginio laikas
17:00 val.
Renginio vieta
Nacionalinio M.K. Čiurlionio muziejaus auditorija
Bilietai
Renginys nemokamas, su registracija
Papildoma informacija
Renginyje bus fotografuojama, filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, ir šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.